Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Gun - 13 februari 2015 20:55

yupps, fick vara hemma från jobbet idag pga en hes röst som hette duga... på eftermiddagen var det minsann dags att hitta på något så jag inte skulle klättra på väggarna... bestämde mig för att ta mig till bion och se 50 nyanser. Den var bra enligt mitt tycke för den passade in på det jag fick ut av böckerna och andra erfarenheter som jag själv har. blev väl både lite sugen men oxå sorgsen... känner igen känslan om att hitta en man som tar kommandot men det kan oxå bli utanför vad man egentligen hade tänkt från början..  hade klart väntat mig en betydligt mer bredaxlad skådespelare till den manliga huvudrollen efter att ha läst böckerna..

men allt som allt tycker jag den var bra och väntar på fortsättningen

imorgon är det alla hjärtans dag, ingen dag jag ser framemot för tillfället precis men det gäller ju att bara hitta på något precis som en vanlig dag..... får se om där är någon intressant föreställning på dunkers att kika in på..

dessutom finns det ju lite tvätt att vika.. ha en trevlig kväll allihopa

Ovido - Quiz & Flashcards