Alla inlägg under mars 2019

Av Gun - 8 mars 2019 19:09

idag har jag typ för första gången i mitt liv anmält mig till att frivilligt springa ett lopp i Malmö i maj. Colour obstacle rush. Jag som aldrig brukar springa utan bara promenera..  men när man är vilsen i livet behöver man ett mål att sträva mot.. så nu gäller det bara att komma igång och träna när förkylningen börjat släppa.. i övrigt är livet märkligt. att  det  blivit en djungel att försöka bara börja kommunicera med en seriös man som jag gillar.. ödet är inte riktigt på min sida där.  men fokusen får väl bli på att försöka komma iväg på en kort resa istället.. behöver få miljöombyte och få se mer delar av världen sedan får det antingen bli en tripp utomlands eller checka läget med någon kompis och hälsa på istället..  over and out from hbg

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards