Alla inlägg under februari 2014

Av Gun - 6 februari 2014 13:20

Året är 2014 och mycket har hunnit hända sedan jag bloggade aktivt senast.

Min mamma dog den 20:e november 2011 vilket tog mig väldigt hårt i mitt kreativa skapande...

2013 var ett händelserikt år då livsenergin återvände men det ledde också till ett tufft beslut, att inse att jag och min man hade växt ifrån varandra. det ena ledde till det andra och vi bestämde oss för att skiljas. Det kreativa fortfarande på sparlåga men nu 2014 dök det upp från oväntat håll lite inspiration. Förhoppningsvis kommer jag sakta kunna bearbeta och öka viljan att kunna skapa igen. Detta året kommer garanterat bli ett år i den personliga utvecklingens tecken. Nu vill jag framåt och uppåt. Börja få se mig omkring och uppleva.


Av Gun - 4 februari 2014 21:31

Hej allihopa.

Dags att börja blogga igen tror jag minsann.

Min inspiration har legat nere när det gäller det kreativa, men fick se en fotografs underbara foton och insåg att den där kreativiteten nog finns kvar bara att den hade gömt sig djupt ner i mig..

Så bättre sent än aldrig skapade jag ett försenat grattiskort till min son. Något enklare än när man var på topp men ändå helt okey.

 

Ovido - Quiz & Flashcards