Alla inlägg under oktober 2015

Av Gun - 27 oktober 2015 22:16

min energi känns som den håller på att ta slut men jag vet att jag måste kämpa lite till, bara lite till för barnens skull. Märkliga saker händer. skulle bara hjälpa en tjejkompis och slutade med att allt blev så fel.. killen började chatta med mig istället fast det vågade jag inte ens säga till henne... jag och mitt uppmärksamhetsbehov och längtan efter tvåsamhet blir bara fel... men ödets vägar är märkliga... vem fan man ska lita på vet jag inte riktigt längre... den här mannen började snacka om att tydligen hade han dejtat fröken Nutella i våras varpå han även spädde på med att hon skulle ha varit igång på g med han jag dejtade i våras Ted innan T hade gjort avslut med mig... jag vet inte vad som är sant men valde att då i stunden tro på P eftersom så många redan innan tutat i mig att det enda T ville med mig var att leka. så ja jag lyssnar lite för mycket på skvaller. konstigt nog ledde hela saken till att jag tänkte radera all kontakt jag har med T för att skydda mitt hjärta... Men T tog kontakt när jag skrev mitt mysko avslut meddelande på wordfeud..

varför kunde jag ju undra men av någon anledning verkar han vilja ha kvar mig som någon slags avlägsen vän..

vi snackade och det verkar som att P gjort allt för att så splitt  mellan Ted och Nutella och även T och hans vänner.

Efter det samtalet på fredagen valde jag nog ändå mysko nog att tro på Ted. Ringde och pratade med P senare.. han påstod då att han inte alls hade sagtalla de där sakerna.. att han visst ville ha seriöst med mig osv... han kunde inte förstå varför jag valde att tro på T... jag kände mig så kluven. visste varken ut eller in... allmänt ledsen den kvällen. Umgicks med Thomas på kvällen som är en jättego killkompis... men tyvärr känner jag inget för han men han för mig..... det hade löst rätt mycket problem känns det som... jaja efter i fredags har jag inte hört något från P så jag antar att han såg det som avslut... på lördagen skickade jag inbjudan till wordfeud till T igen... vilket ledde till att han ringde igen och vi snackade en stund till. jag fick ställt vissa frågor och kanske fick lite mer av den rätta infon om vad som gjorde att det inte klickade i våras... något han sa om att jag bromsar mig själv gjorde iallafall att jag gjorde en push på mig själv och det var att ringa pappa och kolla om jag och ungarna skulle kunna åka upp... i söndags för första gången i mitt liv hyrde jag bil alldeles själv. Visade sig att det var en automatare så jag höll på att inte få igång den...  men jag fixade det trots allt. Pappa blev jätteglad och vi stannade en natt iallafall. hade hyrt bilen på 2 dygn så vi hade kunnat stannat en natt till men ville inte behöva stressa idag...

idag har det varit ärenden som bara den. facket, försäkringskassan och banken.. fixade dessutom klänning till halloween till Johanna. de hade fått in en frostklännin i johannas storlek som vi kikade på tidigt av denna terminen..

hon blev glad och när vi kom hem skulle hon självklart prova den...  lite smink blev det till mig oxå.. concealer och mascara på yves rocher. att gå en enkel sträcka på stan med min dotter är ett äventyr. et som hade lätt kunnat fixas på 5 -10 minuter kan lätt ta 30 - 40 minuter...

så är det att ha en virvelvind till dotter. ,  jaja tillbaka till telefonsamtalet med T i lördags... eller båda de i fredags och lördags... han berättar ju hur klängig hon är vilke jag tyckte var komiskt eftersom han hade sagt att jag skulle varit intensiv i våras... men det är väl så när man har känslor då klarade han av att ha någon som är intensiv även om det lät som att han började tycka att det var kvävande.. inte mitt problem ju.. det får de lösa... av någon anledning upprepade han en sak från avslutsamtalet om att sexet med mig var något av det bästa han hade haft... så hade det bara gällt det hade han klart kunnat stannat varpå jag bara lade till att det krävs ju känslor oxå... vet inte varför han tog upp det det kvittar ju nu han är lycklig med henne och är kär.... just nu behöver jag faktiskt höra att jag är duktig på något annat än sex... att få höra dig vill jag vara med i vått och torrt..... vill jag hitta på utflykter mm..

jaja. detta året ska jag bara ta mig igenom iallafall. jag och relationer verkar ju inte fungera.. de jätteomtänksamma blir jag inte kär i..

nä det är bufflarna... men men tids nog så lär jag mig väl handskas med ensamheten... hade det inte varit renovering på g skulle jag nästan kunna överväga att skaffa katt... hade behövt ett djur att få lägga kärlek på eftersom männen ändå inte är något att lita på...

phew jag behövde verkligen skriva av mig... inser att så många små saker som stjäl energi.. just nu längtar jag efter någon som håller om mig och säger att allt kommer ordna sig ge mig lite energi... det hade jag verkligen behövt nu...

ta hand om varandra därute i cyberspace.jag får strax lägga mig och krama min kudde..


Av Gun - 20 oktober 2015 12:48

Hur  länge  måste jag  kämpa för att  det  ska bli  min tur  nu.. ödets makter leker med  mig hela tiden. .jag  vill  bara  få ro i min själ.  Jag  sitter  än en gång  på väg till jobbet  som är  allt för  långt bort. . Inser att jag inte  känner  för att  tävla om  uppmärksamheten  att jag  vill  kunna  hitta  någon som  ser mig bortom mitt yttre..som vill sitta och  snacka med  mig  till 4 på morgonen  bara för att  vi kan. Som överraskar mig  med utflykter.  Som vågar  kyssa.mig offentligt. Jag tänker inte  vara  secondhand choice.  Sköt om er  alla  därute.  Kram på er. 

Ovido - Quiz & Flashcards