Alla inlägg under augusti 2009

Av Gun - 12 augusti 2009 09:31

japp igår blev det en sväng till föräldrarna för att få en chans att träffa min goa kusin Linda. Svårt att fatta att hon har blivit så vuxen och att hon skall bli mamma snart.

Men skönt att veta att hon precis som jag fortfarande har barnasinnet kvar.

Blir inte så mycket mer skrivet för det är dags att surfa på alla roliga jobbsidor nu..

Ha det gött allihopa.

Av Gun - 8 augusti 2009 13:46

sol ute. Har hunnit vara ute med sonen och köra med den radiostyrda bilen. Dessutom haft det stora nöjet att var uppe på Maxi och handla.. hade dock otur med melonen fick skära bort en hel del för jag hade missat att den var kanstött på  ett ställe...

Nu i eftermiddag kommer Inge min käre broder och hälsar på..

Jag passar på att önska all en riktigt trevlig helg.

Av Gun - 5 augusti 2009 19:52

japp det är just vad det har varit idag menmen bor man i en kuststad så är det svårt att komma ifrån blåsten.

Har haft en bra dag medfull rulle på uteplatsen.

Grannungarna har varit här och badat i min sons pool. Sedan blev vi bjudna på lite god mat hos Sofie. Tackar tackar.

Har t.o.m varit och tränat idag dessutom. Så japp lite duktig har man la varit.

Vill barapassa på att önska alla som läser detta en trevlig kväll.

Av Gun - 2 augusti 2009 18:27

japp tänk vad sommaren kommit lång det är redan augusti och min käre makes semester är över. Nästa vecka så börjar sonen på dagis igen. Tiden har verkligen bara gått upp i rök..

Vi var en sväng på fredriksdal och hämta min sons hemgjorda papper oxå.

Sedan blev det en sväng till tant Sara och lämna 2 filmer som vi lånat i evigheter, glömt dom varje gång jag har träffat henne... Men nu har hon dem hemma hos sig.

jodå fick ta en sväng inom macken oxå och pumpa cykeldäcken för det behövdes verkligen.


Ovido - Quiz & Flashcards