Alla inlägg under maj 2010

Av Gun - 12 maj 2010 22:41

Jodå i lördags var jag, Sara och en annan tjej på en utav alla dessa nya ställen där man kan få vara modell för en dag. Himla kul grej även om självklart vissa saker kunde förbättrats. Japp jag är ju himola hopplöst perfektionistisk, sägs enligt en kompis att det har mycket att göra med mitt stjärntecken, jungfrun.

En liten bild blir det iallafall om nu någon känner för att kika... Inte den bästa av all dock men de vet jag inte riktigt om jag skall lägga ut på webben. min knasiga hårlock har lagt sig och gjort en fin skugga...  Sminkningen var jag nöjd med medans hårstylingen kunde varit bättre. Skulle tydligen begärt mycket mer spray för den där locken lade sig och skuggade på fler bilder..

  

Av Gun - 4 maj 2010 23:33

hmm känns som att jag bara är trött nuförtiden. Hinner ingenting.. Praktiserar på en skola hela dagarna och dagarna bara försvinner förbi. Försöker hinna pyssla lite mellan varven men det blir inte lika mycket. Något roligt var det i helgen då jag och min familj + min tjejkompis familj var ute vid Skäralid och promenerade. Lite go grillning på det gjorde det till en toppendag.

Tänk att jag inte förstod innan varför folk var så dåliga på att uppdatera sina bloggar men nu förstår jag. är man i väg hela dagarna är det inte datorn man längtar mest till precis..

Skickar en majhälsning till alla som läser detta.

Ovido - Quiz & Flashcards