Alla inlägg under september 2016

Av Gun - 7 september 2016 17:01

Du fattas mig.. som vågar  gå fram till  mig och  tycka om mig  som jag är.  Som inte är  feg och  flyr. Men så är  livet  just nu  för  mig. Du flyr men vill  ändå ha  kontakt med  mig.  Det gör  ont.  Nu vill jag bara  hitta  någon som  vågar vara med  mig. Och  inte bara  leka med mig. . Men det är  väl bara  jobb som gäller. . Att fixa  ett nytt jobb  så jag kan få  resa  och förtränga  känslor. . Den här  stan  är män så tröga och  fega.  Allt  ska vara  gratis. .mm jag  vill fly in i drömmarnas värld där  en man  vågar  säga att jag  gillar  dig och  vill  veta mer om dig. .

Av Gun - 1 september 2016 10:10

en orolig natt.. sov inte så mycket igen.. mer pga att sonen först inte hade fått sin medicin melatoninen.. han påstår ju att han inte märker någon effekt så först skippade jag att ge den igår men tro mig det slutade mitt i natten att han fick den och vips så var det tyst från hans rum så ja nu vet jag iallafall att den kan fungera..

Igår blev det strandbesök med ungarna på eftermiddag för att de skulle få solljus så vi kan skrämma iväg deras förkylningar snart.. plockade en hel del sten oxå för att fylla ut den där remsan som inte är plattor.. blev faktiskt riktigt fint.. känns skönt att jag äntligen vill anstränga mig.. min lägenhet ska iallafall bli fin trelationer vare sig det är vänskap eller för kärlek orkar jag snart inte anstränga mig så mycket med just nu.. behöver påfyllning av energi och inte bara ge iväg.. ska se om jag hittar någon aktivitet som kan hjälpa till med det..

igår mitt iallt så kunde jag inte låta bli att le mot en stilig man på bussen.. han blev nog paff men blickade lite blygt tillbaka och sedan steg han av bussen för det var han station.. såg minsann ut som han blev glad iallafall.. att våga bara ge ett leende kan väl inte skada så mycket tycker man men det finns allt för många sur kaniner i världen.. eller egon..

nu blir det lite allmänt tidsfördriv i väntan på att få meddelande om att min borrmaskin kan dyka upp så jag kan få upp lite tavlor fortfarande väldigt tomt på väggarna..

ha en bra dag alla där ute och le mot era medmänniskor, pass it forward

Ovido - Quiz & Flashcards