Alla inlägg under juli 2015

Av Gun - 13 juli 2015 17:33

Mm måndag. Personer  kommer  och går  genom  mitt liv.  Vissa väldigt  flyktigt. En del  lär mig  lite  läxor.  En del  trodde jag att de skulle  stanna  längre men nix. Vilka vänner  kan jag  räknamed  just nu.  Jo en person  vet jag  säkert  iallafall  sedan  råkar  han hålla på  fel fotbollslag bara😁. Detta  sommarjobb  som jag har  nu är lite  frustrerande när  där  är  lite  lite att göra.  Fniss  komiskt  kom en  av brukarna.  Får  skriva mer  senare. 

Av Gun - 8 juli 2015 11:01

sommarlov för ungarna men jag är ju bara schemafri... vädret är mixat och jag funderar på vad vi skall hitta på..

helst ska man ju vara lite överallt medans jag känner att jag nog behöver tvinga mig att sätta mig bakom datorn och skriva lite ansökningar. Dottern vill ut iallafall så vi får väl se vad det blir... sonen är en riktig sjusovare i sommar, misstänker dock att han har varit uppe längre efter jag lade honom igår iallafall.

tiden flyger fram iallafall. imorgon och på fredag är det dags för att jobba igen.  märkligt vilka kontakter man får i livet, vissa bara flyktiga och vissa varar längre... Jag kan bara säga att jag är glad att vissa personer kommit in i mitt liv om det så är för att lära mig vissa saker.  Vill iallafall skicka en stor healande bamsekram till er alla därute som för mig framåt och får mig att utvecklas, det var inte en dag för tidigt... Just nu behöver jag stärka min egen vilja att pusha mig själv för jag vill oxå hittat ett jobb jag trivs med där pendlingen är liiite kortare..

Men det roliga är iallafallatt jag har ett jobb. jag hoppas att turen kan hålla i sig ett bra tag till med det..

skrev iallafall en liten lista i söndags över saker jag ska fokusera på att förverkliga. denna gången gäller det iallafall att ta små små steg framåt. även om jag gärna vill rusa iväg och få allt att ske nuuuu.

himla skönt att få skriva av sig lite tankar iallafall.


Peace, love and understanding

Ovido - Quiz & Flashcards