Alla inlägg under augusti 2016

Av Gun - 30 augusti 2016 21:27

Äntligen  pysslat lite. .. en kompis som  snart  fyller år.. bara  framsidan färdig iallafall  men insidan  får fundera över  lite. .. skönt att komma  igång  lite  med  det kreativa. . Klätt skåpshyllor i köket  oxå. . Hade varit  bättre om jag  tagit  ut dem helt men kom inte på  hur jag skulle  skruva  av skåpsdörren..    jellybeans  mönster ☺    

Av Gun - 30 augusti 2016 05:11

Skolan  har börjat igen. . Förkylning  på båda  ungarna  tjoho. . Tyvärr  innebar det att min son har  hållt både mig och  sig vaken  för att  han inte kan  varva ner... det är  de stunderna  jag  önskar att  han inte  hade sin adhd  så han bara  lätt kunnat  somna om. . Tur att jag  för  tillfället är  arbetslös  så att jag inte  somna  på jobbet  senare  idag. .. ska  dock  ha fokus på  möte på  barn och  habilitering  idag. . Hoppas att det  kommer gå bra  iallafall. . Tankar  som virvlar  nuförtiden. . Jobb och  relationer  har  väl haft  stor betydelse  när man  måste  leta  nytt jobb  och  gärna  hade haft en  axel  att luta sig mot. ..men det är  bara att  bita ihop och  bli starkare. .. verkar som att  jag behöver  göra  ensamheten  till  min vän  för livet  vill inte  som jag vill. .. verkar  bara  handla om  vänta detta  året  och jag  kan  medge att jag är  trött på att  vänta. .dock  ska jag  försöka få  iordning  lägenheten  jag  bor i  nu där  jag  trivs  betydligt bättre. . Väntar på  min borrmaskin  som förhoppningsvis ska  underlätta  en hel del av det  jobbet. ... Ha en bra dag  alla  därute  i cyberspace

Ovido - Quiz & Flashcards