Alla inlägg under mars 2014

Av Gun - 28 mars 2014 20:01

mm ett nytt inlägg var det visst dags för.

Ett känslomässigt år verkar det bli. Skilsmässan har gått igenom. Och det märks så tydligt när barnen inte är här.

Jag må beklaga mig över mina trollungar men jag älskar dem djupt och saknar dem mycket när de är hos sin pappa.

det kreativa har legat på is i veckan har ju haft lite låg energi pga den sega förkylningen.. var tom hemma i måndags från jobbet.. I tisdags var jag dock tillbaka och på kvällen hade vi tjejer en aw i Lund och åt och drack gott på Glorias i Lund.

Vädret har väl varit si och så. men äntligen idag sken solen och hade det inte varit för att jag hade fått känningar av något öroninflammation liknande så skulle jag haft picknick med en jättetrevlig kompis..

visade det sig när läkaren kollade att det bara var svullen hörselgång så fick nässpray mot det..

 så får väl bli en lugn helg antar jag, behöver ju både städa och vika tvätt.

Får hoppas det blir bra väder så kanske man kan gå en runda med kameran.

Av Gun - 21 mars 2014 10:31

Jippi äntligen fredag.

Kämpat sedan förra veckan med en envis förkylning som bosatt sig, men nu till helgen är det minsann dags att vräka den hyresgästen..

Det är som sagt fredag och nu för tillfället jobbar jag som elevassistent i Lund.

Ikväll är det dags för mys med barnen för tiden går väldigt snabbt när man har dem.

Yupps lite har hänt sedan sist. Jag och mitt ex som var menade för evigt och alltid bestämde oss för att splitta på oss i augusti 2013. Som bästa vänner.

 Det var komiskt nog mitt uppe i allt med det som jag fick det här jobbet och sedan dess har allting rullat på.

Tufft är det att vara singel igen efter att ha bott ihop med någon så länge.

Tankar om hur man någonsin skall kunna hitta rätt igen dyker såklart upp i huvudet.

men tills dess skall jag väl lära mig vara själv och hitta på en del saker på vägen.

Kreativiteten har äntligen dykt tillbaka, vilken jag har längtat efte och saknat sedan mamma dog 2011.

Kram på er allihopa ute på webben


Ovido - Quiz & Flashcards