Alla inlägg under mars 2010

Av Gun - 29 mars 2010 22:06

japp nu skall det äntligen bli inlagt lite bilder på alster. Insåg att jag hade glömt ta på en del kort tyvärr. Menmen vissa befinner sig här hemma så det är lugnt bl.a makens grattiskort. Dock behövde kamerans batteri laddas innan jag kan fixa det kortet. Men här kommer iallafall årets enda påskkort, alla hjärtans dag kortet(min favorit som jag blev riktigt nöjd med), grattiskort till S:s dotter, och sist men inte minst grattiskort till min husboende kompis dotter. Hittade klänningsmallen i en av mina korttidningar. Så nu hoppas jag någon som kikar in kan inspireras iallafall.

        

Av Gun - 26 mars 2010 15:11

nu äntligen känns det som att våren är på G. Gissa om man har längtat efter den här vintern.. Så mycket snö som till och med vi fick här i Skåne lär det nog fröja ett tag innan vi får igen.

I arbetslöshetens djungel är jag fortfarande. Skall strax skrivas in i fas 3, vilket hade varit skönt att slippa så har ni tips om jobb så vassego att  komma med tips.

Lite pysslande har det blivit men av någon anledning blir jag aldrig färdig att lägga ut bilder nu förtiden. Hade en trevlig eftermiddag igår då fröken S med sina 2 barn var här. Vi bjöd på våfflor för det var ju våffelddagen igår. Förra veckan gick jag äntligen och klippte mig. Jag har försökt få långt hår ett bra tag men nu gav jag upp det var bara slitet och det var sannerligen dags för förändring.

Sköt om er alla ute i cyberspace

Ovido - Quiz & Flashcards