Alla inlägg under oktober 2016

Av Gun - 9 oktober 2016 07:39

En bas att bygga upp  sitt liv  på är inte  alltid så lätt att  skapa.  Alla  runtomkring  tänker så  olikt mig.  Jag  inser att  fokus  måste vara  på mig och ungarna.. att fixa  nytt jobb och  få råd att  resa.  Att tro att  någon jag  gillar  ska  vilja  samma sak som jag är inte  att räkna med  just nu.  Jag  behöver  vara  stark och  våga  stå på  mig.  Trött på att  alltid  bli styrd och inte  få som jag  vill.  Nu är det  min tur att  få  vara  lycklig och  njuta av livet.  Jag vill inte  behöva  backa hela tiden och  bromsa.... jag  behöver  någon som kan ta  mig  som jag är...

Av Gun - 9 oktober 2016 07:30

En bas att bygga upp  sitt liv  på är inte  alltid så lätt att  skapa.  Alla  runtomkring  tänker så  olikt mig.  Jag  inser att  fokus  måste vara  på mig och ungarna.. att fixa  nytt jobb och  få råd att  resa.  Att tro att  någon jag  gillar  ska  vilja  samma sak som jag är inte  att räkna med  just nu.  Jag  behöver  vara  stark och  våga  stå på  mig.  Trött på att  alltid  bli styrd och inte  få som jag  vill.  Nu är det  min tur att  få  vara  lycklig och  njuta av livet.  Jag vill inte  behöva  backa hela tiden och  bromsa.... jag  behöver  någon som kan ta  mig  som jag är...

Ovido - Quiz & Flashcards