Direktlänk till inlägg 30 augusti 2016

Diagnos

Av Gun - 30 augusti 2016 05:11

Skolan  har börjat igen. . Förkylning  på båda  ungarna  tjoho. . Tyvärr  innebar det att min son har  hållt både mig och  sig vaken  för att  han inte kan  varva ner... det är  de stunderna  jag  önskar att  han inte  hade sin adhd  så han bara  lätt kunnat  somna om. . Tur att jag  för  tillfället är  arbetslös  så att jag inte  somna  på jobbet  senare  idag. .. ska  dock  ha fokus på  möte på  barn och  habilitering  idag. . Hoppas att det  kommer gå bra  iallafall. . Tankar  som virvlar  nuförtiden. . Jobb och  relationer  har  väl haft  stor betydelse  när man  måste  leta  nytt jobb  och  gärna  hade haft en  axel  att luta sig mot. ..men det är  bara att  bita ihop och  bli starkare. .. verkar som att  jag behöver  göra  ensamheten  till  min vän  för livet  vill inte  som jag vill. .. verkar  bara  handla om  vänta detta  året  och jag  kan  medge att jag är  trött på att  vänta. .dock  ska jag  försöka få  iordning  lägenheten  jag  bor i  nu där  jag  trivs  betydligt bättre. . Väntar på  min borrmaskin  som förhoppningsvis ska  underlätta  en hel del av det  jobbet. ... Ha en bra dag  alla  därute  i cyberspace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 8 mars 2019 19:09

idag har jag typ för första gången i mitt liv anmält mig till att frivilligt springa ett lopp i Malmö i maj. Colour obstacle rush. Jag som aldrig brukar springa utan bara promenera..  men när man är vilsen i livet behöver man ett mål att sträva mot.....

Av Gun - 21 maj 2018 21:27

jag är en tänkare och ibland  lite för mycket grubblare.. livet tar sig olika håll för oss alla.  för några veckor sedan stod mitt jobb mig upp i halsen och relationer/ chatt med veliga män. Min längtan för att fly och realisera en många år gammal ...

Av Gun - 19 december 2017 21:03


Årets  ålderskris grej  blev ju faktiskt  riktigt  fint  när det  äntligen  läkte.. passade på  i våras att ta tag i en dröm om att  pierca mig  i naveln och  får säga att jag är riktigt  nöjd med  resultatet.  Tips på  ni som funderar över  att göra...

Av Gun - 2 augusti 2017 19:13

jag har känt mig lat och slö sista tiden som inte orkar lika mycket som alla er andra som joggar och gymmar men har bara hostat och snörvlat ju.. lite förkylning som av någon anledning bara fortsatte.. efter lite push från brorsan så uppsökte jag vår...

Av Gun - 20 maj 2017 09:55

så mycket händer i livet hela tiden.. möter människor som lovar att vara där men försvinner för livet tar sig en annan väg. fick ord skickade som berörde mig idag och triggade igång min hjärna att få ner lite av mina tankar på detta virtuella pappret...

Skapa flashcards