Alla inlägg under februari 2010

Av Gun - 23 februari 2010 20:01

japp nu har maken hunnit fylla år och alla hjärtans dag passerat så vem vet om jag kan lyckas ta ett krafttag och uppdatera bloggen med nya bilder snart. Några kort har ju hunnit bli skapade iallafall.

Vi firade makens födelsedag och fröken S:s dotter samtidigt igår. Både fyllde ju år igår... Hon fick en slags barbiedocka med mängder av små charms i paketet så hälften hinner väl försvinna rätt snabbt eftersom de var så små.

Men det bästa var iallafall att hon gillade den. Maken fick filmen han hade önskat sig, Narnia - häxan och lejonet.

Sköt om er alla därute i cyberspace

Av Gun - 8 februari 2010 00:27

borde sova nu men som vanligt har jag fastnat vid datorn.

Blir väl bara ett kort inlägg om att jag haft en bra vecka trots kaxiga elever.

Och blev superglad för våra grannars skull som vann budgivningen på huset de ville ha. Nu gäller det bara att jag skall lyckas få ett riktigt jobb så vi kan få råd att flytta till något hyfsat ställe.

Känns verkligen som jag behöver lite ombyte från det här dragiga stället.

Blev t.o.m lite pysslat idag. En kompis dotter som fyller år i slutet av februari...

Får väl se om hon kommer gilla det. Ska se om jag blir färdig att fixa bild på det senare i veckan...

sköt nu om er alla där ute i cyberspace

Ovido - Quiz & Flashcards