Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Gun - 12 februari 2015 22:22

så har man varit på dansen och det kändes kul, fick inviga mina nya dansskor som jag nog borde köpt i en halv storlek mindre trots allt.. så himla svårt att veta när man inte haft några direkt dansskor innan.. det blev iallafall träning  att bara bli förd där killarna idag fick styra ordningen ett tagpå turerena.... gäller att lära sig att läsa av...

halsen började raspa idag såtyvärr fick jag ställa in lördagens aktivitet då det var tänkt att jag skulle hälsa på en tjejkompis och hennes kille.... mm försöker ta det lugnare och det lär det ju bli denna helgen,, gissar på att jag kommer ligga under en filt större delen av helgen med näsdukar jämte... får se hur jag känner mig imorgon om det blir jobb eller inte.....

jag har iallafall äntligen  lämnat ifrån mig inbjudningskorten till min väninna så nu är det avslutat iallafall..

nästa mål blir väl att läsa boken till bokcirkeln..

men just nu känns det som att jag skulle behöva något mer motiverande mål... men så är det väl med livet man får hitta delmålen själv och förhoppningsvis få dem att lysa lite. 

kan inte låta bli att avsluta med ordet tomrum.  eller nä bara i denna galaxen/universumet jag vill nog åka till det paralleluniversumet jag hör hemma för det verkar inte vara här iallafall. för hur jag än gör verkar folk bara komma längre och längre bort  från mig och nä jag försöker inte bli vän med alla i hela världen bara skapa mig ett liv som ska fungera..  nu får jag iallafall i mina drömmar resa dit där jag kan få vara den jag har potential att vara utan några hinder och utan sorg i mitt hjärta... där kan jag iallafall få vara fri från denna allvarliga värl ett tag..


tack ändå till ni som finns här vid min sida


Ovido - Quiz & Flashcards