Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Gun - 6 februari 2015 14:22

Eller hur det  nu stavas.  Idag  fick jag  bli hemma  med tösen  och det  spräckte  helgplanerna..  skulle  ju  ta med  ungarna och  titta på  mello  tillsammans med  lite mer  barnfamiljer. . Jaja  det  positiva  blev ju att jag  slapp pendla  idag och  fått  chansen att  vila. . Min kropp  behövde minsann  det. .  Tyvärr  hörde en person  av sig  som  jag  trodde  hade skärpt sig. .. nä icke sa  nicke. Jag  antar att  om personen  fortsätter  får  jag  polisanmäla  även om det inte  lär göra  någon skillnad. .  Allt som  händer  nu  får  mig  bara  att längta  bort  från allt.  Önskar jag kunde  ta  ett rymdskepp  till  någon  betydligt  trevligare  galax. I brist på  den får jag  drömma  mig bort  istället.  Ta hand om er  alla  därute  och jag hoppas  ni får en trevlig helg 

Ovido - Quiz & Flashcards