Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Gun - 7 februari 2015 21:30

mello blev det minsann ikväll.

jodå är det konstigt det gick bra för eric saade... nog fortfarande storfavorit bland den unga publiken..

vet inte om det var någon speciell favorit bland alla...  diggade dock den töntiga tjejen med glasögonen som var med som delreporter/programledare... fick mig att tänka på att edt hade varit kul att få var med och showa lite som henne.. bara få dra på någon extrem dialekt och retas..  

jaja idag blev det tur till väla med tösen och otroligt nog någonstans under vägen har hennes väska antingen trillat av vagnen eller vilket jag verkligen inte hoppas att någon tagit den..

blir till att ringa rundor imorgon iallafall.

hittade någon snygg lampa men fick bli budgetvariant på Ikea så länge..

hittade dessutom ett klart intressant bord på mio. priset kunde varit lägre självklart men ibland behöver man förändring så hittar jag inte liknande för bättre pris någon annanstans så blir det nog det..

trött på att leva i det förgångna nu är det verkligen dags att släppa taget om det förflutna. och måste säga ett stort tack till min goda tjejkompis som trots sina tuffa saker hon går igenom finns här och stöttar och lyssnar, tro mig att jag uppskattar det något oerhört..  min vilsenhet är rätt stor än så länge men tankar och vilja att sträva mot en förändring kommer verkligen upp till ytan. jag vet att vissa saker måste ta tid men vissa saker har redan tagit så lång tid att man känner sig trött på det..

glad att jag under veckan börjat ta tag i saker som borde gjorts för länge sedan.. att verkligen officiellt få bara mitt namn på dörren.. av någon anledning tänkte inte hyresvärden på det när jag övertog kontraktet helt.. så små detaljer som ändå betyder så mycket för mig..

antar att det verkligen börjat bli dags för Carpe diem  att inte låta allt som man vill försvinna ifrån en.. 

fortsättning följer...


Ovido - Quiz & Flashcards