Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Gun - 19 januari 2015 09:30

tankarna for i huvudet när jag skulle somna inatt.. tösen kom intravande direkt jag släckte ner för att sova..

känns inte som jag fått så mycket sömn i kroppen.. tankar om personer i mitt liv virvlade förbi men hjärnan valde att ge mig något annat tänka på sång och dans.. en känsla av att det är det jag ska använda för att reparera mig. har ju redan sedan tidigare märkt att musik fungerar som terapi för mig, nu gäller det bara att hitta rätt väg att använda mig av det.. att få skärma av tankarna mot det som påverkar mig för mycket.. verkar ju som jag ska vara så neutral som möjligt för just nu känns det som att man helst inte ska engagera sig för mycket då gör det bara ont.. vänner som drar iväg av olika anledningar.  2 vänner som hoppar av och till. mysko nog skrev den ena av dem inatt ett mysko sms....

vet inte vad jag ska tro när jag läser ett sånt.. menar personen allvar eller är det bara ett sömntablettrus skrivet..

att nyare vänner får en att fundera över gamla vänner.. hur det kommer sig att vissa verkar lyssna så mycket bättre än andra.. att råd man får behöver komma från rätt person innan man lyssnar...


men allmänt sett känns det som att låten let it go från frozen ringer i mitt huvud tillsammans med phil collins låt against all odds. ska hitta fler som likt pusselbitar ska stärka mig och bygga upp mig...

så vare sig det är lugna låtar eller shakiras waka waka så behövs de allihopa för att stödja och stärka mig..

så over and out från en livspusslande 2 barnsmor

Ovido - Quiz & Flashcards