Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Gun - 13 januari 2015 22:23

dagen har varit allmänt tuff med tågförseningar och stressad över att min elev verkligen inte gillar att jobba med svenskan..

en krackelerad skärm på min mobil var ju inte ett plus heller... dock tog jag när jag kom hem och stängde av mobilen.. vilade, varm go dusch och sedan hamnade jag i vardagsrummet med uppstämplade brudpar... får väl se om jag hinner färdigt dem i tid till min kompis... har saknat att skapa men motivationen är inte närvarande så ofta längre.. vill hellre försöka vara social.. har suttit hemma så mycket i mitt liv så nu är jag så himla rastlös och inte vet vilken fot jag ska stå på.

får se om jag kan fortsätta motionsvågen iallafall. får dessutom försöka lägga mig i tid..

sov gott alla därute

Ovido - Quiz & Flashcards