Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Gun - 9 januari 2015 10:00

mm förra året pga känslor tog visst mitt bloggande fart. denna blogg som mest var tänkt till kreativitet har nu blivit min dagbok och terapi för att fåut tankar och känslor..

känns svårt men just nu känns det som att jag ska undvika att fästa mig för mycket vid människor för det gör bara ont att förlora dem... svårt när en del är jätteomtänksamma. men en del är vandrande bomber som poof försvinner ur ens liv... jag har en väninna som är lite så.. ibland kan jagvara mig själv ibland inte.. känns som att det lätt blir att jag väntar i omgångar på att hon skaförsvinna ett tag när hon tröttnat på en ett tag.. när man inte gör och tänker på rikgtigt rätt sätt pga att jag vet att jag lätt kan fastna i vissa tankar.. nu verkar detsom att det en en gång är dags för en ny sådan paus.

det är då jag känner att jag önskar att jag har fler tjejkompisar.. hitta sådan man kan umgås med och få vara mig själv... det lär ta tid...

inte så lätt när man är vuxen, då har de flesta redan fasta nät som inte går att rubba på...

men en sak som jag börjar fundera på nu är en eventuell danskurs iallafall. antingen salsa om jag lyckas få med någon eller en annan typ av dans som jag inte är beroende av att ha med någon.

det börjar ju bli dags att göra saker för min skull.

denna helgen har jag barnen så vet inte om det blir så mycket då. behöver mest få undan julen och städa i helgen...

visst ja, skall bli färdig med att posta mitt kort som jag gjort till min vän som fått en supersöt bebis..

sedan när hon fått det kan jag förhoppningsvis lägga upp det här oxå..

nä nu är rasten slut dags att dyka in i kristendomen igen.

ha det gött alla därute

Ovido - Quiz & Flashcards