Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Gun - 5 januari 2015 23:38

tankarna har snurrat i huvudet ömsom ledsen ömsom glad.

nya bekantskaper som känns så osäkra.. men en som är så fantastiskt förstående så det känns overkligt att personen finns i verkligheten.. Tack för att du E kommit in i mitt liv om så bara tillfälligt så är jag glad att få lära känna en liten bit av dig.

andra vänner som kommer fram och tillbaka i mitt liv finns det såklart oxå.

jag kämpar på och i söndags var jag ute och promenerade med en jätte trevlig kille och hans väninna.. helt vanliga människor som det var skönt att bara få promenera och lyssna på deras samtal. det finns så många fina människor inte bara rötägg därute..


och nu virvlar det dessutom i huvudet eftersom mn kollega har messat mig ikväll.. nu är värkarna på g... jag håller mina tummar för dig vännen min. det är en stor resa och äventyr som tar sin början nu... det är ju snart 9 år sedan min grabb föddes.. kommer fortfarande ihåg attdet var kallt och höga snödrivor, soligt och vackert.. men brr kalllt.

man må vara arg på sina barn och förbanna dem ibland men jag älskar mina 2 trollungar trots allt.

det är bara att ibland känns det som att jag inte riktigt räcker till.

nä nu är det bäst jag slutar skriva.. ser framemot att få en bild på lillpyret imorgon förhoppningsvis...

sov gott alla ni därute..

Ovido - Quiz & Flashcards