Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Gun - 18 januari 2015 20:48

att man ibland kan vara så känslig för toner iandras röster.. enkla saker som får en att vilja ta ett steg tillbaka, man känner sig som man är någonstans där man inte skall vara..

mmm livet är verkligen så himla mysko.... känns verkligen som att jag inte vet något från dag till dag ibland..


men så finns det ju annat tufft.. skulle bara ta av sonen hans pappersband som han hade runt armen från ett busfabrikenbesök.. det var ju en vecka sedan han var där.. jag drog av det och då fick han utbrott... vet inte vad det är han vill hålla kvar med det men något magiskt tänkande verkar det vara..

mm ungarna är tebax from idag.. lite bråk som vanligt... men lyckades iallafall få dem isäng i hyfsad tid idag... har insett att rutinerna har blivit åsidosatta ett tag... 

fick iallafall pysslat lite med C:s kort.. så nu är där ett antal brudpar målade nu är det dags att ge sig på nallarna att färglägga och stämpla.. håll tummarna för att jag inte råkar spilla ner alla motiven av misstag..


min väninna blev glad för kortet till bebisen.. ska se om jag laddar upp det här eller på instagram...

nä nu blir det lite musiklyssnande istället känns som att jag behöver det ikväll.

suss sött när det är dags för er läsare



Ovido - Quiz & Flashcards