Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Gun - 17 januari 2015 11:20

tankarna har virvlat rundor så mycket på sistone.. möte av människor, vad vill jag göra, vad får jag göra. stress på jobbet och relationer som jag inte vet hur och vad man ska göra...

som tur är finns det vänner som dyker upp med råd och inspiration...

fick en trevlig tur till Malmö igår och ett besök till Panduro outlet... saknat inspiration till skapandet av mina kort men har ju fått en uppgift av en kompis som jag ska försöka ro iland med..

12 inbjudningskort... hon kommer säkert krevera när hon ser vilken färg det blir men det kommer bli bra till slut..

var kul att en av mina väninnor triggade igång lite tankar om skapandet igen.. önskar att hon bodde närmre så vi kunde ha pysselkvällar..

 nu tillbaka till musik..  längtar väl lite mycket efter att bli förälskad igen men det får väl vänta.. tills dess kommer jag njuta av lite smöriga sånger..

en artist som kanske inte så många känner till är Michael Ruff

det var en kompis på gymnasiet som fick mig att hitta honom.. han försvann lite i glömska för mig i några år och sedan dök han upp i huvudet för något år sedan...  musik använder jag verkligen i allmänhet för att få ut mina känslor nu... undrar hur det kommer sig att ödet ville stoppa så mycket känslor i mig medan en del andra är kalla som is..

jaja nog om det.. unnade mig en bok igår... helen fielding har äntligen skrivit en uppföljare till bridget jones så jag ska fösröka dyka mig in i hennes virriga tankar, fniss borde verkligen passa mig eftersom mina tankar är virriga..


ha nu en bra dag alla därute i cyberspace

Ovido - Quiz & Flashcards