Alla inlägg den 30 december 2014

Av Gun - 30 december 2014 11:49

jag hör dina ord , läser dem och ser dina ögon. Dina ord och din själ är så vacker.

jag vill blunda och låta mig älskas och älska med dig men min hjärna vet att det inte är rätt. den väljer att tycka att du inte är fysiskt attraktiv. Det gör ont, för dina ord berör mitt hjärta och själ att veta att inte du heller är menad för mig.

Fastän jag vet att jag äntligen hade kunnat känna mig helt trygg med dig i min närhet. du visar verkligen på hur underbar en man kan vara. men du är menad för en annan kvinna. Jag kommer finnas på din väg att hitta henne och du på min väg att hitta honom. under den resan kommer vi lära oss mycket om både varandra och livet, för tro mig dig vill jag inte förlora som vän. jag önskar att jag kunde läka alla dina sår men det kan jag inte. jag kan lindra viss smärta och förhoppningsvis få dig att skratta.

jag är glad att du kom in i mitt liv. Tack för att du finns och lyssnar

Ovido - Quiz & Flashcards