Alla inlägg den 15 december 2014

Av Gun - 15 december 2014 12:12

wow nu är jag nog efter eget personligt rekord 3 blogginlägg inom ett dygn...  kikade nämligen in på en kompis reseblogg vilket händer allt för sällan..  Han och hans flickvän reser en hel del iallafall. Nu hade han plus vänner besökt London och kikat in lite street art och eftersom jag kan medge att en hel del av de bilderna var riktigt inspirerande så tänkte jag länka till den idag.

https://www.travelblog.org/Europe/United-Kingdom/England/Greater-London/London-City/blog-862624.html


tips på andra bra inspirerande resebloggar tas tacksamt emot

Av Gun - 15 december 2014 09:09

var och tränade igår på tabata som mr x höll i. det känns i kroppen idag stretchade alldeles för lite igår... alla ville hem direkt pga kyla så det var tänkt att man skulle stretcha hemma... men när jag kom hem var jag så låg att det blev inget sånt.. hamnade i en massa telefonsamtal istället. efter den här helgen har jag verkligen insett att vänner är värt så fruktansvärt mycket. Jag behöver verkligen utöka mitt nät oxå... jag antar att dejting behöver placeras på hyllan.. styrka mentalt och fysiskt ska utökas sakta men säkert.. umgås med folk som stärker en istället för sänker en..

hur man lyckas på bästa sättet vet jag inte än men får väl låna ungarnas envishet så går det säkert till slut.

men pga alla tankar inatt så gjorde jag iallafall något jag skjutit upp länge sparade undan bilder.. idag får det väl bli till att radera bilder från mobilen..

nu fysikprov för min elev iallafall.  så ha en fin decembermåndag alla ni där ute i cyberspace

Av Gun - 15 december 2014 01:25

så ännu en gång snurrar tankarna i huvudet. men kan man inte sova så kan man ju försöka organisera lite... hittade min bärbara hårddisk tidigare idag och tömde över bilder från kameran.. nu omgång nmmer 2 pga att jag inte kan sova mobilen.. så kan jag försöka tömma av lite där som jag inte behöver ha kvar.  men har man så mycket foton som jag så tar det visst lite tid.. helgen gick i övrigt alldeles för snabbt och ungarna är tillbaka hos sin pappa. det känns jätte tomt utan dem..  jag och relationer verkar iallafall inte gå något vidare. mr x är inte särskilt intresserad kan man lugnt säga..  jag antar att min ena tjejkompis råd kommer bli ett måste att helt enkelt bara vara själv..... segt som attan kan det kännas men antar att livet vill kasta omkull mig några gånger till innan jag lär mig hitta rätt vad jag behöver i livet... julen är på väg och jag är inte ett dugg motiverad detta året.. jag önskar att jag kunde dragit på en solresa istället som så många andra gör... menmen budget och lediga dagar stämmer inte överens.. nackdelen med min anställning.. har inte lika lyxiga villkor som lärarna..

känner mig dessutom så himla rotlös... under så många år känns det som att jag inte har hittat hem... jag längtar verkligen efter den känslan att äntligen få hitta hem och rätt..

antar att det har med att göra att jag kom in i en stad som inte var min och fortfarande så många år senare inte har blivit min än...  nä nu är det strax färdigkopierat här iallafall. så då kan jag göra ett nytt försök på att sova...

suss sött alla cyberspacare

Ovido - Quiz & Flashcards