Alla inlägg den 18 december 2014

Av Gun - 18 december 2014 21:04

tårarna har fallit i mängder. Jag släppte in dig innanför skalet fast jag visste att jag inte borde. allting talade emot men jag valde ändå att gå emot min egen intuition.. jag kände en mycket större attraktion för dig än mr nice. men igår tog det slut. inte för att jag hann ta upp det en andra gång var stå vi, nä den här gången var det du som berättade hur olika vi var att du inte hade saknat mig att du inte hade några känslor för mig. så nu måste jag släppa taget om passionen som brann men gjorde för ont...

jag hoppas att en annan dag kunna finna rätt igen. men nä nu får jag se till att boosta självförtroendet. komma igång med träningen.. satsa på att lära känna fler människor och bara umgås på vänskapligt sätt.

för vänner finns där när det tar slut. de stöttar en.  men ärligt talat nästa gång hoppas jag ha bättre smak och dejta någon som faktiskt vågar ringa mig och inte bara smsar. någon som vågar visa att han dejtar mig inför folk... ojdå nu låter jag nog bitter... känns mest som att det nog bara var oneway street..  nu är det iallafall dags att förverkliga drömmar. <Våga vara den jag är och har potential att bli. ta bort alla dumma murar som inte behöver vara där. se där något positivt av dig.. att jag vågade släppa ner garden. jag kommer behöva göra det fler gånger innan jag hittar rätt.. men det kommer ju göra ont fler gånger..

nä nu får jag säga natti natti men ett litet

ps

du fick mig att börja blogga och skriva ner mina tankar. det har jag behövt grymt länge. det känns så befriande att komma igång med skrivandet igen.

Ovido - Quiz & Flashcards