Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Gun - 21 januari 2009 20:32

Jodå det har redan hunnit bli onsdag. För lite sömn i kroppen började verkligen kännas av idag. Stå och sortera bokstäver då gör ju en inte nindre sömnig precis.

Pysslade lite inför kalaset igår. Himla strul med bradsen på ena påsen.. Nu avslöjade jag allt vad jag pysslat med. Fick fixa till med lite lim plus hammare. Kommer bilder på dem senare vill ju inte att min käre väninna skall se dem än.. Du får vänta till lördag vännen min.

Insåg dock att jag inte direkt hade några rosa papper hemma. Jag som köpte på mig görmöe cardstock när scrappat slog ihop.. Fast det beror nog mest på att rosa inte är min favoritfärg. Men, men många gillar ju det så jag får la försöka använda även den färgen tihi.

Var på aerobicsen igår. Gillar verkligen det. Behöver verkligen träna upp min koordinationsförmåga. Tror nog bestämt att jag nu efter den här gratis veckan vill fortsätta träna där. Synd bara att det måste vara så dyrt.. Menmen ärligt talat. Jämför man med vad jag lägger på scrap och andra onyttigheter så är det väl bättre att investera i sin egen hälsa.

Sköt om er nu alla mina vänner. Natti natti.

Ovido - Quiz & Flashcards