Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Gun - 7 januari 2009 20:00

Jodå lite nya papper hittade hem till mig idag. Fast såklart jag har ju köpt dem själv. Scrappat i helsingborg sålde ut sina grejer så jag köpte på mig en hel del cardstock. Sedan kunde jag inte motstå lite andra papper. Försökte dock tänka vilka som jag kan använda till kort. Fast jag borde allt ta mig i kragen och försöka ge mig på att scrappa igen. Skall bara lyckas bli lite mer motiverad.

Skaffade iallafall min första journaling stämpel/lar idag. Igår satte jag ihop ett kort + lite delar till ett blivande kort. satt nämligen i måndags och testade lite olika tekniker att färga papper med hjälp av stämpeldynor+ vatten. Tihi hade hittat något tips om hur man skulle göra på stämpelbodens blogg. Men har man inte en sådan där liten vattensprutis så får man ju använda det som man har hemma. Hehe pappret blev blöt vill jag lova men det blir faktiskt riktigt häftig marmorering på det. Nej nu är jag minsann så trött så det blir inte så mycket mer skrivet.

Sköt om er alla mina vänner och tack fia för de värmande orden. Jag hoppas ni får en fin resa tebax till Småland.


Ovido - Quiz & Flashcards