Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Gun - 19 januari 2009 22:08

Japp trots tröttheten har jag hållt på att pyssla för fullt inför kommande helgs kalas. Och ikväll har jag hållt på med något rosa, inte till min son utan en kompis son som älskar det. Får la se om jag lyckas undvika att berätta vad det är fram till lördag.

Lite dekorationer kvar att göra på den rosa saken iallafall. tror jag är rätt så färdig med min sons iallafall. Så det är bara den rosa + en till som jag inte riktigt bestämt mig fär i vilken färg jag skall göra den än.

Idag har jag varit lagom indisk och hållt på med kaster, näe visst ja inte hade det något med Indien och göra... Snarare med grafiska termer och alfabet. De skall sorteras in i lådor olika stilar/alfabet som de hämtat på tryckerier som skall läggas ner/flyttas. Så imorgon är det fortsatt sortering som gäller. Nu måste jag nog allt försöka krypa ner i varma goa sängen om jag skall orka upp imorgon.

Ha en trevlig kväll/natt allihopa.

Ovido - Quiz & Flashcards