Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Gun - 13 januari 2009 21:20

Säger bara det jag var den enda nybörjaren i salen. Men lite kul var det. Trots att jag inte hängde med så bra som de andra. På torsdag om jag inte är allt för mör så skall jag dessutom till aktiverum igen. Då förhoppningsvis få ett bra styrketräningsprogram upplagt för mig. Lol gissar på att jag vill hitta på en ursäkt för att inte gå dit men men dags att ta tag i lata mig.

Inte så mycket pyssel att visa upp idag. Får väl se om jag kan bli inspirerad att börja scrappa igen snart. Såg min svägerskas album för någon vecka sedan och han hade gjort några riktigt fina LO:s. Inspirationen har bara inte varit där för scrap bara för korten.  Nej nu mina kära vänner lockar sängen något enormt. natti natti


Ovido - Quiz & Flashcards