Alla inlägg under maj 2009

Av Gun - 2 maj 2009 20:59

redan har det hunnit bli maj och vår tuplaner har slått ut helt och tom nästan överblommade bara på så kort tid. Denna veckan har det inte gått något vidare med bloggandet. Har väl inte varit så motiverad precis.

Men har faktiskt börjat scrappa lite igen så smått. Min enkla stil..

Har gjort 2 sidor i svartvitt till mammas album som det är tänkt skall bli färdigt tills hon fyller år i september..

Vi får väl se hur det kommer gå..

Nu när det varit så fint har man mest varit ute. Försökte mig på att tillsammans med min son flyga en drake igår men det gick si och så.. Inser att jag inte är så haj på det.

Näe nu skall jag titta lite på dumburken och se om där kan vara något roligt en lördagkväll.

sköt om er allihopa.

Ovido - Quiz & Flashcards