Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Gun - 16 maj 2009 23:28

inte mycket kommer bli skrivet... jo behövde ju göra ett litet inlägg angående imorgon. Insåg att jag inte haft tillräckligt mycket tid och orka att göra en mängd nya kort.. Det blev bara tre + några som jag hade färdiga... Skall stå på loppis på ishallen här i Helsingborg imorgon.. Får väl se om det finns någon där som kan tänka sig köpa ett kort.. Annars hoppas jag mest att vi blir av med lite av våra gamla grejer..

Första gången jag står i eget bord på loppis så det känns faktiskt lite pirrigt..

Vi får väl se lägger kanske ut ett inlägg efteråt oxå...

Vill bara passa på att skicka en stor tackkram till dig Sofie för lådorna.

Vi är ytterst tacksamma. Jag hoppas du får en toppenhelg.

Nä nu måste jag krypa ner i sängen och sova lite iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards