Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Gun - 6 maj 2009 11:33

Regnet det faller från himlen och det känns grått och trist. Grabben är på dagis och jag har kikat rundor på jobbannonserna.

Idag skall det iallafall bli lite trevligt besök. En kompis till min son och hennes mamma skall komma hit för första gången. Vi får väl se hur det kommer gå.

Lillkillen sov oroligt inatt igen.. Vet inte vad det är han drömmer om men han skrek tidigt imorse så det var bara att gå in och lägga sig hos honom om jag skulle få lite mer sömn...

Har förnyat lite här hemma. 2 nya byråer hittade hem till oss från Ikea i måndags. Jag tröttnade nämligen på att ha massa saker i kassor och letandet på loppisarna hade inte gett så mycket..

Var tänkt att det bara skulle bli en men slog till med en ny till min sons rum oxå. De hade sänkt priset på den annars hade det fått vara.. Men så smarta att de regisrerat prissänkningen i sitt datasystem var de inte. Så vi fick stå där i kassakön ett bra tag för de var på väg att ta fullpris på den först...

Jaja väl hemkomna så skruvades det å muttrades. åhh vad skönt säger jag bara att äntligen kunna få lite mer iordning...

Såg i HD idag att de skall ha en stor loppis i Ishallen nu i maj. Inser nog att vi borde hyra ett bord och sälja av saker som bara står i förrådet...

Eller så får vi bara bli duktigare på att lägga in annons på blocket...

Inser att vagnen inte behövs så mycket så det är dags att bli färdig att sälja den... Menmen jag är duktig på att skjuta upp saker, har ju ändå trivts med den.. Fast numera är han ju en stoor kille vår son. Han åker inte vagnen så mycket längre och vi har ändå en sulky isåfall...

Jovisst ja började kika bland mina kläder för att kolla om jag skulle slänga nåt.. Gissa hur många par ytrosor jag hade... 60 par .. Insåg att jag nog fick försöka rensa bort de där man aldrig använder och de som har sett sina bästa dagar..

Nej nu så måste här skrivas lite annat.

ha det gött allihopa

Ovido - Quiz & Flashcards