Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Gun - 24 maj 2009 20:44

ja tro det eller ej men idag begav vi oss iväg och köpte dator.

Datorn kraschade igår och det gick inte att installera om idag... Min käre make försökte bara göra lite vanligt underhåll på datorn men men något hände var väl fel på den...

Ringde min bror och han sa att det var troligtvis hårddisken som krascha..

Kulkul så mycket man har på datorn som nu har försvunnit..

Tur är väl att jag försöker bränna ner bilder successivt så jag tror inte där är allt för många som försvunnit.. men alla länkar som jag inte kan i huvudet..

Får nog se till att lägga till fler här på min blogg så jag har det sparat här iallafall.

Ha det nu bäst. Och Sofie vi håller tummarna att din sons operation kommer gå bra. Kommer sakna er i veckan. Kramar till er allihopa.


Ovido - Quiz & Flashcards