Alla inlägg den 26 september 2009

Av Gun - 26 september 2009 09:26

som vanligt har tiden flugit iväg och september är snart slut. Både jag och min mamma har hunnit fylla år + fösrtås Sofie och säkert ännu fler som har födelsedag i september.

Igår kom min make med min försenade födelsedagspresent. Den blev använd nästan direkt till att börja skapa lite av årets julkort tihi.

Dessutom hade han varit snäll och bytt en tröja åt mig på väla.. Fick den i present men jag är så himla hopplös med rosa den färgen tillhör absolut inte mina favoriter...

Jag är inte så haj på mode så jag hade ju bett honom till att byta till en mindre storlek. Inser nu att hur man vrider och vänder måste man ha ett linne under den toppen iallafall. Men jag kände ju verkligen inte för att åka ut till väla löningshelg och allt.

Så vad hittar ni andra på en sådan här dag?

Ha en trevlig helg iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards