Alla inlägg den 22 september 2009

Av Gun - 22 september 2009 20:14

Det var ett tag sedan jag skrev något nu. Har varit så trött på kvällarna sedan  jag började praktisera på hemköp.

Det är skönt att få komma igång med något men jag undrar fortfarande vad jag skall bli när jag blir stor. Känns inte helt 100 detta. Menmen jag skall väl vara glad att jag har något att göra. I helgen som var fick jag äntligen träffa min kompis bebis. Hennes dotter var så söt. Tänk vad snabbt man glömmer att de varit så små..

Var och gratulerade min mamma oxå i söndags. Hade faktiskt lyckats att scrappa nästan ett helt album till henne. Väldigt enkla layouter med få dekorationer. Verkade som hon blev glad iallafall. Glömde dock fota dem..

Kortskapandet är annars det som jag föredrar. Vågade mig tom på att testa att skicka in till en magnolia tävling. Mest för skojs skull förstås. Det blev ett julkort som väl får vänta ett tag till innan man får visa det även om jag inte vunnit...

Min födelsedag flöt förbi rätt snabbt förra veckan. Det är inte som när man var liten längre...

Hade fått reklamera en magnolia stämpel från klubbpaketet och fick den + några bonusstämplar just på min födelsedag. Det var ju en trevlig överraskning.

Så jag har färglagt några av de motiven redan...

Förhoppningsvis skall de pryda några julkort..

Får se när jag blir färdig att lägga upp lite bilder igen...

Sköt om er alla nu ute i cyberspace

Ovido - Quiz & Flashcards