Alla inlägg den 3 september 2009

Av Gun - 3 september 2009 14:20

japp genomförkyld har jag lyckats bli. Så idag och imorgon blir jag hemma från min praktikplats. Retfullt för jag gillar inte att missa något men man måste lyssna på kroppen oxå.

Trivs hyfsat på min praktikplats på Hemköp. Det var nog inte exakt vad jag hade tänkt mig men det känns skönt att komma hemifrån och vara aktiv.

Lite pysslande har det blivit mellan snörvlingarna. Blev ju försenad med fröken Sofies kort. Det kommer men det tar nog någon dag till.

Annars är väl allt rätt hyfsat. Längtar efter att få se min kompis bebis så jag hoppas verkligen att min förkylning går över snabbt.

Skall se när jag kan bli färdig att börja lägga upp lite alster här igen. Det var ju ett tag sedan.

Nu vill jag bara passa på att önska er alla en trevlig torsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards