Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Gun - 18 mars 2009 10:53

Tjoho. Var och lämnade min son på dagis och därefter har jag hunnit med ett aerobicspass och nu är det dags för att sätta mig och få ihop lite jobbansökningar.

Satt faktiskt och scrappa lite igår. Försöker med snubblande steg och göra lite på bröllopsalbumet. Skall se om jag vågar lägga ut lite bilder från det någon dag. Har kort som fortfarande väntar på att skickas som jag inte lägger ut riktigt än. Visserligen det till min pappa är ju ingen fara så sett eftersom de inte har internet och kan gå in och tjuvkika... Menmen någon dag till får det vänta.

Men en positiv sak om idag iallafall är att solen skiner här i Helsingborg. Fick dessutom premien från streckkoderna för nestle varorna. en dammsugare som står på laddning. Snacka om att vi samlat streckkoder länge... Nu tog det ju så lång tid innan de hade roliga premier så det kändes inte lönt att välja vagnen. Vår lille kille behöver ju träna på att inte åka vagn så mycket lol eller rättare sagt vi behöver träna på att inte använda vagnen så mycket till honom.

Ha nu en riktigt trevlig dag. Visst ja välkommen tebax till stan fröken S. Kul att hinna ses en stund igår.


Ovido - Quiz & Flashcards