Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Gun - 3 mars 2009 20:57

jodå idag har väl varit en hyfsad dag på praktiken. Tog t.o.m mod tillmig och ringde min handläggare idag. menmen hon hade inte tid att snacka. Skulle vara så skönt att få ett jobb och slippa arbetsförmedlingen i resten av mitt liv... Tyvärr är det dock så att jag fortfarande behöver dem...

Nog snackat om tråkiga AF.

Har varit på aerobicsen idag och det var sååååååå skönt. Jobbigt såklart, speciellt eftersom det inte blev någon träning förra veckan.

Har suttit och knåpat med ett kort till en tävling oxå. Ska se om jag vågar lämna in mitt bidrag.

Lägger ut det på bloggen sen när det är inlämnat...

Oja vet har ju ett antal kort som jag inte lagt in än.. Men jag ska göra det fast såklart inte idag. Sköt om er mina vänner och ha en fortsatt trevlig tisdag.

Ovido - Quiz & Flashcards