Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Gun - 23 februari 2009 16:41

Måndag igen. Lyckades ta mod till mig och lämnade cv hos en Jysk butik i närheten. Menmen skulle väl försökt sälja mig själv lite mer...

Får se om jag lyckas få modet att göra uppföljning och ringa dit om ett par dagar.


Men nog om det. Vet ni vad jag har faktiskt scrappat i helgen. Känns verkligen att det är evigheter se´n. Men 2 sidor till bröllopsalbumet har blivit någorlunda färdiga.

Lol det är verkligen ett evighetsprojekt det albumet.. Vi gifte oss 2005....

Jag har mest scrappat sidor med min son. Men framförallt nuförtiden så är det ju mest kort jag gör.  Jo förstås var faktiskt och åkte pulka i lördagsmorse med min riktigt tjuriga son. Han ville inte så det blev bara 3 åk innan vi gick hem och byggde snölykta.

Nu vill jag bara önska er alla mina vänner en fortsatt bra vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards