Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Gun - 11 februari 2009 21:48

Jodå även i Helsingborg snöade det minsann. Skall lägga upp en bild senare på den fina snögubben min käre make och son gjorde idag. Hehe lite skojiga attiraljer tyckte jag. En kruka till hatt och gröna ögon(upphittade delar av restmaterial från smällare)...

Har haft en bra dag på praktiken. Ny tjej som börjat där som skall lära sig svenska så jag får träning på min engelska iallafall.

Och fått en inbjudan till barnkalas på söndag. Min son kommer bli superglad när han får reda på det. Skall ju bara lyckas hitta en present och slå in den itid. Utan att en viss liten kille öppnar den itron att det är till honom. För av någon anledning är det väl så att alla isnalgna paket är till 3-åriga små killar.... Näe kanske inte men en viss person tror det...

Ha en bra dag .

Ovido - Quiz & Flashcards