Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Gun - 6 februari 2009 17:16

Jadå lillkillen har fått vara hemma från dagis hela veckan. Feber + att han åkte på en öroninflammation. Gissa om han gillar att ta sitt pencillin???

Näe just det spottar och fräser gör han så jagoch min käre make vet nog inte exakt hur mycket han fått i sig av det.

Har själv känt mig dassig i veckan. Magen var dålig i torsdags men vet inte om det bara är stressmage eller mer. Iallafall nog om de tråkiga sakerna. Förra veckan var min tjejkompis Maria nere och hälsa på. Vi träffas inte så ofta så det var kul att hinna ses. Tänkte minsann att våga mig på att lägga ut en bild på oss och så ett kort som jag gjort till en av mina goa kusiner uppe i norr (hehe allt ovanför helsingborg blir ju norr). Lite ovanligt för mig med så mycket rambygge men det var kul att göra. Har dessutom hunnit göra ett till en tjejkompis dotter men hon har inte hunnit fylla år än så jag får la avvakta lite till.

Borde nog ge mig på alla hjärtans dag kort snart. Vore ju kul att kunna glädja min käre make. Blir ju lätt att man tar varandra för givna ibland men skall man hålla ihop länge så behöver man allt visa varandra lite omtanke.

Jag hoppas att ni mår bra vännerna mina som läser detta. Ha en riktigt trevlig helg.

Ovido - Quiz & Flashcards