Alla inlägg under juni 2009

Av Gun - 7 juni 2009 20:01

imorse kände jag mig mest frustrerad över att jag inte har tränat på ett tag så funderingar låg på att ge mig ut och springa.. Blev inget med det men fick motion ändå för vi gav oss iväg till fågelparken.

min son gillade det även om han blev lite skraj i slutet när en utav kakaduorna började skrik/skräna riktigt högt.

Skall se om jag kan sätta mig nu och göra färdigt styvsonens studentkort. Framsidan är klar men lite inuti + baksida ska såklart göras färdigt.

Tycker alltid framsidorna är roligast att göra.. Men det gäller ju att inte glömma att skriva inuti...

Har i övrigt haft en riktigt lugn helg. Jag hoppas nu på en vecka med lite tur....

Ha en trevlig kväll.

Av Gun - 4 juni 2009 10:01

Först ut är bröllopskortet till min kära föräldrar.. Det märks att jag inte är van vid att använda tags på kort men ett försök iallafall. Det är verkligen det jag behöver göra planera mer vad jag skall ha på kortet innan jag monterat för mycket... nsäta ut är ett krya på dig kort till en släkting. Äntligen fått använda mina nya whiff of joy stämplar.

Använde samma stämpel till min brors grattiskort oxå. Vilket är kortet direkt efter... hade tänkt haft ett band på det oxå men var lite för snabb med att montera motivet så det fick klara sig. men lite pärlor iallafall. Jag hoppas bara att de sitter kvar när de kommer fram med posten idag.

Sedan kommer morsdagkortet. Skulle tvunget ha på glitterlim, men funderar på om blommorna inte hade varit finare utan... Jaja jag hoppas min mamma gillade det ändå.

Sista 2 bilderna är på samma kort. Fick göraom det/rädda det för av någon knäpp anledning hade sololjeflaska tryckts till och jag var lagom arg ledsen när jag såg det...

Menmen jag satte gång att rädda det så gott jag kunde. Fick måla om motivet. Bränna på kortet och svampa lite så att det blev med flit istället... De flesta andra hade nog bara gjort ett nytt kort menmen jag vill testa lite kreativa lösningar.

Jag hoppas det kan inspirera någon iallafall.


Av Gun - 4 juni 2009 09:42

japp mitt bloggande har såklarrt inte varit på topp när man inte varit motiverad.

Vill bli färdig med att lägga ut lite nya bilder här men jag skjuter upp det hela tiden.

Blev en hel del kort gjorda i helgen. Någon som fick sitt lite sent...

Min kära mamma nämligen för jag kom på att jag skulle göra ett bröllopsdagskort oxå att skicka med. Ville ju spara lite porto + att det bara skiljde en dag emellan. Får försöka göra ett inlägg till idag då.

Jag hoppas allt är bra med er som hittar hit. jag håller tummarna för att min kompis sons operation har lett till lyckat resultat de har fått kämpa så mycket. så nu har jag fört över bilderna till datorn äntligen..

hörs i nästa inlägg.


Ovido - Quiz & Flashcards