Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Gun - 31 oktober 2008 18:08

Visst ja hade tänkt tipsa om en trevlig webshop oxå.

För er som inte hittat till den än så tycker jag www.stampelgarden.se är värt ett besök. De har en egen stämpelkollektion med sina roliga renar.

Blev dock inte någon sådan när jag beställde därifrån utan 2 söta sarah kay julstämplar. Fick en liten bonus med lite pappersblommor med, tyckte jag var gulligt. För er som bor i närheten av Malmö och har fredag eftermiddag ledig kan dessutom besöka deras lager/butik. Den är visserligen liten men personalen är trevlig .

Av Gun - 31 oktober 2008 17:57

Hej hej!

Idag skall det äntligen bli av att jag lägger upp lite nya bilder på bloggen förhoppningsvis.


Provkört dammsugaren idag. Vi bestämde oss för att behålla philipsen men jag kan medge att jag ville testat electroluxen oxå innan jag hade behövt bestämma mig.

Men den suger bra nästan för bra på vissa mattor, Man får sänka effekten betydligt när det är dags att damma av en del mattor.

Fast ett himla stort + är att den inte dånar så mycket som vår gamla...

Nu till kuliga saker. Tänkte lägga in lite bilder. Första är på dammsugarem andra på min sons svärd. Det fina svärdet som inte var så hållbart, fast å andra sidan är det ju mindre risk att någon skulle blivit skadad av det då.

Sist men inte minst ett kort med Sarah Kay motiv.


Jag säger bara det att sarah kay stämplarna är sååå söta.

Kortet skall min svägerska få på söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards