Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Gun - 24 oktober 2008 17:44

Ojoj vad mina små grå fick jobba idag.

Satt på kära arbetsförmedlingen och gjorde lite roliga tester som kan jämföras med en del delar på högskoleprovet. men jisses hade behövt mer tid. Matten och den logiska delen gick superdåligt. Får väl se vad de kommer fram till att jag bör satsa på..

Vet ju inte fortfarande vad jag skall bli när jag blir stor, komiskt va när man är 33 år...

Igår blev jag superglad iallafall. Det damp ner ett litet paket som jag beställt från stämpelgården.. " sarah kay stämplar. De är så söta. Gjorde en del av ett julkort igår med en av dem, bilden kommer jag få lägga in senare. Har inte tagit kort på det än liasom. Är så trött för jag har sovit dåligt nu i veckan.. Så imorgon hoppas jag att min käre son kan gå med på sovmorgon...


Hoppas kan man iallafall alltid.


Behöver öka på min optimism den finns undangömd någonstans i en vrå.


Har mest känt mig bortglömd sista tiden...

Men men jag och en tjejkompis skall ta oss ett snack på måndag *håller tummarna för att det blir av*.

Hon är en toppentjej men precis som jag har hon inte varit på topphumör på ett tag.. Men skall en vänskap funka behöver man höras av och träffas en del tycker jag. Så det får vi väl båda försöka skärpa oss på. Vi bor ju inte så långt från varandra heller så vi har inga sådana ursäkter.

Ojoj vad långt det blev idag. Behövde nog skriva av mig lite.

Nu skall jag gå och krama om min lilla goa trollunge.

Ha en bra dag allihopa.


Ovido - Quiz & Flashcards