Alla inlägg under juni 2016

Av Gun - 21 juni 2016 22:56

dagarna rullar på.. livet är ett virrvarr. Känslorna likaså.. Trodde för ett ögonblick att det fanns en jag kunde släppa in i mitt liv men ack så fel jag hade... märkligt det är visst oftast när det är känslomässigt kaos jag bloggar.. tyder väl på att det är då jag behöver skriva av mig.  Vabbat i 2 dagar från mitt stressiga jobb. min dotter har åkt på en rejäl förkylning så kände att det var mer värt att förlora lite i inkomst och låta henne få vila upp sig än att skicka henne görsnorig till förskolan och smitta ner alla där.. tog en promemad ner till havet och njöt av solens strålar på kvällen... att dessutom få passera igenom härliga pålsjö skog var underbart.. det enda som jag dock kände på stranden vara tt jag saknade en axel att luta mot... men det är väl så det ska vara. att hitta styrkan och blistark som de kvinnliga karaktärerna i got.. önskar nästan ibland att jag kunde hoppa in i serien.. då hade man kunnat få slåss på riktigt mot sina motståndare än bara låta sig bli förbipasserad hela tiden... skulle behöva en formatering och ominstallering i huvudet bort med all negativitet.. 

. jag önskar att jag bara kunde stänga av vissa känslor ett tag hade varit garanterat lättare att jobba på mitt jobb då...

känns som att man nog helst ska vara en robot för att fungera.. de går ju alltid att omprogrammera............................... min rastlöshet nu när jag vabbat har ju förutom mr blue eye oxå berott på en helt annan sak. en killkompis utmanade mig på en sak att låta bli facebook på två dagar.. det är då jag verkligen insett att mitt liv är rätt tomt eftersom jag blivit så beroende av facebook.. se och läsa vad andra gör eftersom jag verkar ha svårt att komma till skott och göra det jag verkligen vill.

 jag önskar att jag inte hade min astma så jag kunde fått skaffa en hund och ödsla all min kärlek på.. jag har visserligen mina 2 barn men när de är hos sin pappa är det så tomt.. och eftersom jag och mänskliga relationer bara går käpprätt åt skogen känns det som att djur att kunna få lägga villkorslös kärlek på hade varit skönt att ha... istället får jag väl se om jag kan hitta någon hobby att fokusera på igen..

sommaren har kommit och alla snackar om semestrar.. påminn mig då om att jag borde försöka få ett nytt jobb med bättre villkor.. vill kunna få rätt till betald semester iår och inte behöva vänta tills nästa år..

så nu har jag klagat av mig lite iallafall.. min rastlöshet har iallafall lett till att jag skurat av barnvagnen och fotograferat den för försäljning.. lite kläder ska oxå fotograferas för att kunna säljas..  om någon kunde berätta vad jag har för nytta av att vara så impulsiv så skulle jag bli glad av att få höra det.. jag vill inte behöva vara så stel och tänka före man gör något som alla andra alltid verkar göra..

så nu vill jag bara passa på att önska alla en glad midsommar oxå för jag misstänker att det lär ta ett tag innan jag bloggar igen

Av Gun - 14 juni 2016 00:02

I djungeln  går  jag  vilse. Tror  på ord som  inte är  att lita på.  Du rev murar som jag har  byggt upp  så snabbt.  Nu känner jag mig tom.  Hur  kunde jag  tro på dina  ord om att jag  var  pusselbit  som klaffa  med din pusselbit. Från att  du såg mig  200 procent  till minus 200 procent.  Vad hände idag?  Eller  planerar  du allt som alla andra  män. Att bli  sårad  är nog det  jag  är  bäst på. . Synd att  det måste  göra så jävla  ont  och  att jag  släppte  min garde. Varför  måste  livet  pröva  mig  så  mycket. .Jag  tycker att jag har  fällt tillräckligt många  tårar  för  ett helt  liv när  mamma  dog. Jag  borde  väl inse att själv  är bäste dräng.fågel  fenix  jag  borde  nog tatuera in dig snart.  För det är  sånt mitt liv är. Jag  kommer  stiga upp ur askan igen och  flyga  på nytt. May the forcera be with  me. Good night  to you  all my friends  in cyberspace

Ovido - Quiz & Flashcards