Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Gun - 9 mars 2015 14:14

solen skiner ute och äntligen känns det som våren är på g..

igår blev det en underbar eftermiddag ute i solen med en ny tjejkompis som sällskap på fika och promenad nere i norra hamnen..

som avslutning på kvällen gick jagpå pubquiz på bishop...  vi gick ut starkt men dök lite som jas på delmoment 3 och 4 an var det iallafall några få fler vi kunde..

trevligt sällskap och glada skratt iallafall..  idag hoppas jag att det inte strular så jag får fika med min nykära killkompis..  misstänker att han bara kommer nämna hennes namn och tindra med ögonen hela stunden tills han drar därifrån och träffar henne...


mm längtar efter att bli nykär nu när vårens strålar strömmar men skulle tro att det är vänner jag får satsa på den här våren.... för jag blir ju bara intresserad av fel grabs... 

kanske borde börja baka lite som en kompis så man kan ha ett event och bjuda över folk..

fast då behöver jag minsann bli färdig att beställa soffbordet snart..

men nu dök inte elev 2 upp så det bär av hemåt

ut och njut av solen nu alla godingar därute

Ovido - Quiz & Flashcards