Direktlänk till inlägg 26 maj 2015

feber

Av Gun - 26 maj 2015 19:33

usch jag ser framemot närmina barn ska komma till mig men den här veckan är tuff. jag känner mig så maktlös.. trodde mest på vanlig förkylning när de kom till mig men idag börjar jag undranär sonen har feber på 40 grader. vad sjutton är det de har åkt på för skit rent ut sagt..

det värsta är att jag har dåligt samvete för att jag behöver vara hemma från jobbet både pga ekonomin och min huvudelev.. men som sagt jag kan inte vara överallt samtidigt..

Jag är glad att min tjejkompis mp kom över en sväng i eftermiddag iallafall. har inte varit utanför dörrarna med barnen denna veckan, själv har jag bara varit en snabbis typ till soprummet. det positiva i deras sjuka är att jag fått tvätta undan iallafall. igår blev det tom bakat både kanelbullar och kaneltunnbröd.

jag har tom försökt skutta runt till musik här hemma eftersom det inte blir någon träning på gymmet denna veckan..

känner ju i kroppen att jag mår bra av att röra på mig så lite frustrerande blir det av att vara hemma.... fast åh andra sidan kan det bidra till lite rolig syn för kidsen att se mamma hoppa och skutta..  så till er alla därute håll er friska och hoppas ni slipper det som mina barn har åkt på. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 8 mars 2019 19:09

idag har jag typ för första gången i mitt liv anmält mig till att frivilligt springa ett lopp i Malmö i maj. Colour obstacle rush. Jag som aldrig brukar springa utan bara promenera..  men när man är vilsen i livet behöver man ett mål att sträva mot.....

Av Gun - 21 maj 2018 21:27

jag är en tänkare och ibland  lite för mycket grubblare.. livet tar sig olika håll för oss alla.  för några veckor sedan stod mitt jobb mig upp i halsen och relationer/ chatt med veliga män. Min längtan för att fly och realisera en många år gammal ...

Av Gun - 19 december 2017 21:03


Årets  ålderskris grej  blev ju faktiskt  riktigt  fint  när det  äntligen  läkte.. passade på  i våras att ta tag i en dröm om att  pierca mig  i naveln och  får säga att jag är riktigt  nöjd med  resultatet.  Tips på  ni som funderar över  att göra...

Av Gun - 2 augusti 2017 19:13

jag har känt mig lat och slö sista tiden som inte orkar lika mycket som alla er andra som joggar och gymmar men har bara hostat och snörvlat ju.. lite förkylning som av någon anledning bara fortsatte.. efter lite push från brorsan så uppsökte jag vår...

Av Gun - 20 maj 2017 09:55

så mycket händer i livet hela tiden.. möter människor som lovar att vara där men försvinner för livet tar sig en annan väg. fick ord skickade som berörde mig idag och triggade igång min hjärna att få ner lite av mina tankar på detta virtuella pappret...

Ovido - Quiz & Flashcards