Alla inlägg den 15 september 2014

Av Gun - 15 september 2014 13:41

Den barnfria veckan gick fort med både trkiga saker, dumsnuten och tandfyllning som gick sönder.. Däremot var resten av helgen trevlig med spel och tacoskväll hemma hos en i sundseliten. testatde att spella wii... vilket ledde till att i lördags investerade jag i kinect till xboxen så jag och kidesn kan göra något roligt när man är hemma oxå..

det var inte så enkelt som jag trodde iallafall. min son spöade mig totalt i boxningen..

Jag är glad för att några av mina vänner kom och gratulerade mig på söndagen iallafall.

I lördags såg jag dessutom turist/en... känslofilm om en familj som åker på en skidresa och vad som händer runt dem under veckan.. absout ingen komedi iallafall... kändes väldigt sorglig och tung..

men kul att få träffa min tjejkompis Stina iallafall..

Så ja denna helgen har varit ovanligt händelserik..

Lyckades tom snabbpyssla ihop ett kort i söndags till sonens kompis


Ovido - Quiz & Flashcards