Alla inlägg den 13 april 2009

Av Gun - 13 april 2009 17:32

japp så har det redan hunnit bli annandagpåsk..  Vi har iallafall haft tur med vädret. Hunnit ha en trevlig dag med S och hennes barn.

Lol igår ringde min kära mamma och berättade att min kusin hade förlovat sig. När då frågade jag då? I januari... Men är det inte lite sent att få reda på det  nu då.. Men det var ju bara det att hon hade fått reda på det själv i lördags och så tyckte hon att jag kunde göra ett kort till dem... Roligt faktiskt att få höra från min mamma att hon tycker att jag gör fina kort.

Så fram med lite pysselmaterial och vips blev det ett kort i blått. Dessutom fick min käre make ett kort i blått igår. Tiden har ju runnit iväg och vi har hunnit vara förlovade i hela 7 år... Motivet till min makes kort tackar jag min stämpelvän Lotta så mycket för, jag gillar verkligen alvmotiven. Oja vi hyrde madagaskar 2 och 10000BC. gillade nog madagaskar bäst även om det är en tecknad film. Den andra tog sig på slutet men jag upplevde den som lite seg.

Ha det nu så gött allihopa och passa på att njuta av vårsolen.

Ovido - Quiz & Flashcards